ホテルへのお届けについて
ホテルへのお届けをご希望の場合、お受け取りトラブルを防ぐため、チェックイン前に発送いたします。
注文詳細(チェックイン日・チェックアウト日等)がご不明の場合や、ホテル滞在中のお届けができない場合は、誠に勝手ではございますがキャンセルとさせていただきます。
また、発送後のキャンセルや、受け取りができない場合の返金等は対応できかねます。
ご注文の際は下記内容をご確認の上、お願いいたします。
1.注文後の即日発送はできません。また、福岡からの発送となるため、お届け先によってはお日にちを頂戴する場合がございます。ご注文の際は必ず、滞在のお日にちに余裕を持ってご注文下さい。
2.クレジットカード決済のご注文のみお受けいたします。
3.ご注文者様とお受取人様のお名前が同一でなければ、お届けができません。
4.ご宿泊先のホテルへは、お荷物が届く旨を必ずお伝えください。
5.ご注文の際、備考に【チェックイン日・チェックアウト日(わかれば部屋番号)】をご入力ください。
6.メール便発送の場合、受取日の指定ができないため滞在中にお届けできない恐れがございます。ご不安な場合は、佐川急便でのお届けをお選びください。
誠に恐れ入りますが、ご理解のほどよろしくお願いいたします。
About delivery to hotels
If you would like to have your package delivered to your hotel, we will ship it before check-in to prevent any problems with receiving it.
If we are unable to provide you with the order details (check-in date, check-out date, etc.) or if we are unable to deliver it during your stay at the hotel, we will have to cancel your order.
We cannot cancel your order after it has been shipped or refund you if you are unable to receive it.
Please check the following before placing your order.
1.We cannot ship the same day you place your order. In addition, as the item will be shipped from Fukuoka, it may take some time depending on the delivery address. Please be sure to place your order well in advance of your stay.
2.We only accept orders paid by credit card.
3.If the name of the person placing the order and the name of the recipient are not the same, we will not be able to deliver it.
4.Please be sure to inform the hotel where you are staying that your package will be delivered.
5.When placing your order, please enter your check-in date and check-out date (room number if known) in the notes.
6.If you choose to have your package delivered by mail, you may not be able to specify the date of receipt, so there is a risk that it will not be delivered during your stay. If you are unsure, please choose delivery by Sagawa Express.
We apologize for any inconvenience caused and thank you for your understanding.